GAI je platforma eksperata i profesionalaca u interdisciplinarnom polju koja u centar promišljanja smešta uspostavljanje odnosa umetnosti prema klimatskoj krizi.
dr Jovana Karaulić je prodekanka Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu, gde predaje na Katedri za menadžment i produkciju. Aktivna je članica Laboratorije interaktivnih umetnosti u okviru Fakulteta i učesnica u projektima međunarodne saradnje FDU koje podržava fond Kreativna Evropa. Jedan je od osnivača lista "Lice ulice", kao i mnogih pozorišnih, medijskih i umetničkih inicijativa na domaćoj sceni. Objavljivala je članke u relevantnim naučnim časopisima i zbornicima konferencija na kojima je učestvovala. Kourednica je međunarodne tematske publikacije „Performing Arts between Politics and Policies: Implications and Challenges“ u izdanju FDU i ADU Zagren, koautorka publikacije „Kako izgraditi mreže i zašto” u izdanju Kooperative i autorka knjige „Kulturalne izvedbe jugoslovenstva” u izdanju CLIO i FDU. Jovana je jedan od pokretača i suosnivačica platforme Green Art Incubator.
Dr Vladimir Đurđević je redovni profesor na grupi za meteorologiju Fizičkog fakulteta u Beogradu. Bio je gostujući istraživač u NCEP/NOAA (US), CMCC (IT), IST (PT) i ICoD (MT). Učestvovao je u mnogim projektima finansiranih iz fondova MPNTR, EU-H2020, EU-FP, IPA, JRC, IOC-UNESCO i GEF. Trenutno je rukovodilac grupe sa Fizičkog fakulteta koji je partner u projektu IS-ENES3 i učesnik Med-CORDEX inicijative. Dao je doprinos izradi nacionalnih izveštaja o klimi (UNFCCC) za Srbiju, BiH, Crnu Goru, Severnu Makedoniju i Brazil. Bio je član Nacionalnog saveta za klimatske promene kao predstavnik Univerziteta u Beogradu. Dobitnik je nagrade Fonda Borivoje Dobrilović Svetske meteorološke organizacije, Godišnje nagrade Fizičkog fakulteta za najproduktivnijeg istraživača i nagrade “Konstantin Jireček Medal”.
Njegova ekspertiza je numeričko modeliranje klime, analiza klimatskih podataka, procena ranjivosti i prilagođavanje na klimatske promene. Objavio je preko četrdeset radova u recenziranim naučnim časopisima. Pored akademske karijere održao je i niz javnih predavanja o klimatskim promenama. Aktivno zagovara transformaciju ka ugljenično neutralnom društvu. Jedan je od inicijatora projekta “Green art inkubator”.
Programira u FORTRAN-u. Slobodno vreme: super vizuelizacija klimatskih podataka.
dr Ksenija Marković Božović (1982), diplomirala je i magistrirala na Fakultetu primenjenih umetnosti, a doktorirala 2018. na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu.
Zaposlena je na Fakultetu dramskih umetnosti, u Institutu za pozorište, film, radio i televiziju, kao naučni saradnik i saradnik za međunarodnu saradnju. Oblasti njenog naučno-istraživačkog rada obuhvataju studije kulture, kulturne politike i menadžmenta u kulturi, menadžmenta pozorišta, politike sećanja, održivog razvoja, medija i kulturnih i kreativnih industrija.
Učesnica je nekoliko tekućih međunarodnih projekata (COST, Horizon 2020, Creative Europe), objavila je značajan broj radova u relevantnim publikacijama nacionalnog i međunarodnog značaja i izlagala na brojnim domaćim i međunarodnim, naučnim i stručnim, skupovima. Pored naučnog rada, aktivno participira u različitim stručnim projektima posvećenim afirmaciji i razvoju savremene srpske kulture i stvaralaštva.
Autor je, ili saradnik na konceptualizaciji izložbi prikazanih u Muzeju primenjenih umetnosti u Beogradu, Etnografskom muzeju u Beogradu, Srpskom paviljonu u Londonu, Srpskom kulturnom centru u Parizu, na WORLD EXPO 2015. u Milanu, itd.
Dr Milena Dragićević Šešić je profesorka emerita Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu, u oblasti kulturne politike i kulturnog menadžmenta. Autorka je 15 knjiga i više od 150 naučnih članaka i eseja, prevedenih na 17 svetskih jezika. Dragićević Šešić je članica odbora nevladinih organizacija, aktivnih u polju civilnog društva (Centar za kulturnu dekontaminaciju, Fond B92, Kreativno mentorstvo, Pametni kolektiv, fond Dragana Klaića). Profesorka Šešić predaje oblast menadžmenta u kulturi u Indiji, Libanu, Egiptu, Kambodži itd. Angažovana je kao ekspert za polje kulturne politike i menadžmenta za EU, Evropsku kulturnu fondaciju, Savet Evrope, UNESCO. Gostovala je na mnogim univerzitetima širom sveta, uključujući univerzitet Jivaskila, CEU Budimpešta, Lion II, IEP Grenoble, Jagelonski Krakov, CUNI i Columbia New York, Univerzitet u Buffalu, Lasalle College Singapore itd. Dobila je titulu “Commandeur dans l`Ordre des Palmes Academikues” (Ministarstvo nacionalnog obrazovanja i istraživanja, Francuska 2002). Šef katedre UNESKO-a za kulturnu politiku i menadžment Univerziteta umetnosti u Beogradu do 2019. godine. Članica Nacionalnog saveta za nauku i tehnološki razvoj (2006—2010). Rektorka Univerziteta umetnosti u Beogradu (2000—2004).
Marija Dragišić (1980) je završila Filozofski fakultet – Univerziteta u Beogradu na Odeljenju za etnologiju i antropologiju. Radi kao konzervator-istraživač, sa zvanjem savetnika, u Republičkom zavodu za zaštitu spomenika kulture u Beogradu. Profesionalno je orjentisana na očuvanje narodnog graditeljstva, sa posebnim interesovanjem za tradicionalne graditeljske zanate i njihovu savremenu upotrebu. U skladu sa tim, završila je nekoliko kurseva posvećenih upoznavanju tradicionalnih graditeljskih znanja i vešina, poput ECVET treninga za obnovu objekata od zemlje (Česka 2022). Bavi se osmišljavanjem i realizacijom edukativnih programa za decu i nastavnike, smatrajući da je, uz dobru saradnju sa lokalnim stanovništvom, to jedini put ka održivom očuvanju nasleđa. Autor/koautor je više objavljenih radova u domaćim i stranim časopisima, dokumentarnog filma Maćanska ploča i učesnik na brojnim stručnim konferencijama u zemlji i inostranstvu. Kao koautor je pripremala izložbe Arheoakustika: sakralna arhitektura srednjovekovne Srbije (MNT, 2017) i Kuća porodice Minh, vek kasnije (RZZSK, 2022), dok je u svojstvu stručnog saradnika učestvovala u stvaranju izložbe Jugo moja, Jugo – gastarbajterske priče (MJ, 2016). Član je NK ICOMOS Srbija i Interpret Europe.
Dr Aleksandar Brkić je profesor menadžmenta u kulturi i kulturne politike na Institutu za kreativno i kulturalno preduzetništvo (ICCE) na Goldsmitsu, Univerziteta u Londonu.
Gostujući je profesor na Univerzitetu umetnosti u Beogradu, Ben M’Sik, Hasan II Univerzitetu u Kazablanki i na Sibelius Akademiji u Helsinkiju.
Urednik je akademske serije „Routledge Focus on Global Creative Economy“ u izdavačkoj kući Taylor&Francis i zajedno sa Vilijemom Birnsom urednik knjige “The Routledge Companion to Arts Management”. Kao kreativni producent sarađuje sa klavirskim duom LP Duo iz Beograda i ima preko 20 godina iskustva kao producent i menadžer u kulturi u Evropi i Aziji.
Više na https://www.gold.ac.uk/icce/staff/brkic-aleksandar/
Tijana Mićanović osnovne studije završila je na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, na Katedri za menadžment i produkciju pozorišta, radija i kulture, dok trenutno pohađa master studije Menadžmenta kulturnih i medijskih industrija, na istom fakultetu. Tokom i nakon studija stekla je brojna teorijska znanja i praktična iskustva iz oblasti pozorišne produkcije, festivalskog i projektnog menadžmenta, marketinga i odnosa s javnošću. Tokom 2018. radila je u Narodnom pozorištu u Beogradu, na poziciji asistenta produkcije u sektoru Drame. Tokom 2019. i 2020. godine bila je na čelu Svetskog omladinskog talasa, omladinskog udruženja sa misijom osnaživanja i umrežavanja mladih na lokalnom i globalnom nivou, gde je bila angažovana i kao koordinator najvećeg projekta Udruženja ISWiB- Međunarodna studentska nedelja u Beogradu i lider timova za fandrejzing i marketing i PR. Praktična i liderska iskustva ostvaruje i kao direktorka Festivala internacionalnog studentskog teatra posvećenog dečijem i lutkarskom pozorištu- FISTić (2020.), direktorka marketinga filmskog festivala Najkraći dan (2020. i 2021.) izvršna producentkinja projekta CURIOUS- Culture as a Unique Resource to Inspire Outreach & Understand Science i festivala Pozorišta čuda, u realizaciji Laboratorije interaktivnih umetnosti FDU, podržanog od strane Kreativne Evrope (2021. i 2022.). Tokom 2021. i 2022. bila je angožovana kao koordinatorka u Udruženju za razvoj pozorišta za decu i mlade- ASITEŽ Srbija, a od novembra 2021. godine je na poziciji koordinatorke platforme Green Art Incubator, u okviru koje aktivno učestvuje u implementaciji projekata, kao i istraživačkim i edukativnim aktivnostima. Koosnivačica je Udruženja SciArt, čija je misija premošćavanje jaza između nauke i umetnosti kroz razvoj inovativnih izvedbenih praksi.
Nađa Marjanović je diplomirala na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, na Katedru za menadžement i produkciju pozorišta, radija i kulture. Od 2018. godine je producent Studio Centra za kulturnu edukaciju, gde je radila i sa decom i mladima na krerianju pozorišnih predstava. Jedna je od osnivača i glavni producent Angažman festa – festivala angažovanog teatra za mlade. Radila je kao asistent izvršnog direktora i koordinator pratećih programa na 55. i 56. BITEF festivalu, kao i producent glavnog programa 17. Festivala internacionalnog studentskog teatra. Godine 2022. počela je da radi sa Green Art Incubatorom i razvija karijeru koja kombinuje znanja i veštine iz oblasti kulturnog i održivog menadžmenta. Svoju studentsku praksu realizuje pri Austrijskom kulturnom forumu na projektu – Austrijski filmski festival 2023.